AnnaPanna

Idag fyller min väninna, semi-norska sångfågeln Anna år. Fler med 30 som åtråvärd siffra.

Vi attackerade varandra en solig sommarafton på Gatufesten för många år sedan och föll sedan som furor för varandras sällskap. Med henne har jag aldrig tråkigt, bara hennes skratt fyller ett helt universum och hennes sångröst har tårat mången öga.
Tyvärr har hon valt hufvudstaden som hemort och där stadgat sig i finkåk med sambo så vi ses för sällan men när vi gör det är det som tiden stått stilla. Inte så stilla att vi gör såna där busiga grejer som när vi var unga, garderobsaktiviteter, champangeglaskross och så vidare men så pass stilla att vi fortfarande njuter av att umgås.


Stor puss och kram Anna, jag saknar dig och hoppas vi ses snart igen.

och såklart GRATTIS!!!!!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Ja då har man fått tårar i ögonen på sin födelsedag, men med ett stort leende på läpparna. :)
Hmm..Garderobsaktiviteter vet jag inte helt säkert vad det kan vara.. men jag har mina misstankar. :p Jag är iaf glad att dom som höll på att bli knockade när jag blev för ivrig i champagneglaskrosset inte har anmält mig...
Du är bäst min vän!!
Puss & Kram

2008-04-15 @ 12:34:27
Postat av: Gremlins

Å vad jag längtar tills jag fyller år när du ska skriva fina saker om mig! 25 november - notera, ja men skriv då!

2008-04-15 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0