Brasklapp

Jag måste få omvärdera mitt beslut om världens bästa program.

Det är oavgjort mellan Körslaget och Barnmorskorna. Jag har totalt övergett Greys för detta mästerverk av omtanke och småsmåsmåkottar. Bara en sån sak att en bebbe kom i bilen i gårdagens program och pappan som körde hittade inte tutan på volvon och kunde inte uppmärksamma medtrafikanter att "flytta på er för fan, min fru kletar ner bilen med en nyfödd" - STORSLAGET!!

Tyvärr är det bara 30 min så efter 21,30 måste jag ägna mig åt den övriga trista tv-världen. Nu kanske ni tror att jag slår över till Greys och ser slutet men icke, istället kollar jag slaviskt på Top Model på mina jämlikar i skönhet och om de gör framsteg lika kvickt som jag och min karisma... och nu ska jag gå och tvätta bort gårdagens smink som har övergått till tvättbjörnslooken.

Kommentarer
Postat av: Miss A

Självklart nyttjar vi gårdagens smink härute, allt för den rätta white-trash-looken. Funderar faktiskt allvarligt på att duscha idag, men har inte riktigt bestämt mig ännu...

Postat av: Log

Tvättbjörnslooken är nåt jag också kör med, i dagar.

Man kan se "Barnmorskorna" på SVT:s hemsida också, på så sätt kan du se båda. Annars kan du se reprisen på GA. Själv vet jag inte om jag törs se mer förlossningar, får ångest.

2008-04-03 @ 10:25:37
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: L

Måste säga att onsdagarna är ångestladdade, kollar på barnmorskorna OCH Top Model i reklampauserna på Grey`s! Har dock väldigt svårt ändra kanal när reklamen är slut....ska nog testa att titta på Barnmorskorna på nätet, tack för tipset!!! Så då är reklamen fri för Top Model, det är ungefär så länge man behöver se det ......

2008-04-03 @ 13:19:07
Postat av: Tågmamman

Miss A - jag har inte duschat än, kom inte i närheten av min armhåla.

Log - våran uppkoppling gör att man måste avsätta en vecka för att se ett 30 min-porgram.

L - hur gör du jobbdagarna då? Tycker du oxå att jag har exakt lika kropp som modellerna?

2008-04-03 @ 19:29:21
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: L

jobbdagarna är ångest gånger hundra!!!! Som tur är har jag en svärfar med ett otroligt shoppingsinne vad gäller teknikprylar! Han är nu förste inspelare av Grey`s!!!!!

2008-04-03 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0