Brusten mjälte kanske?

Vad jobbigt det är att vara småhypokondrisk. Nu när man har en kotte att oroa sig för och hela tiden försöka nyansera vilken färg hennes snor har och utröna hur förkyld hon egentligen är ska man samtidigt hitta farliga nya åkommer på sig själv.

I morse framför spegeln såg jag några märkliga blåmärken på magen i området runt ärret från snittet. Jag klämde lite försiktigt men kände inte märkbar smärta, efter lite hårdare tag hade jag faktiskt lite ont och ut på (vad annars) nätet för att kolla hur lång tid jag hade kvar. Hittade ingen bra diagnos och tänkte konsultera (vad annars) mamma i frågan. Innan jag hann slå färdigt telefonnumret slog det mig och jag la genant på igen.

Fan, jag måste duscha oftare - de där tighta jeansen färgar av sig nåt grönjävulskt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sen funkar det ju även så, ju hårdare man trycker, desto ondare får man ju... lätt tryck= lite ont, hårt tryck= mera ont.... Är du säker på att "blåmärkerna" inte kom från allt klämmande? :)

2008-04-23 @ 08:53:33
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Log

Pucko ;)

2008-04-23 @ 15:16:56
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Ja, inte får jag nåt nobelpris i medicin.

2008-04-23 @ 15:57:19
Postat av: Åsa

Hur länge ska du stå i den där duschen egentligen?? Mera inlägg, nu har jag det skittrist!!

2008-04-24 @ 21:44:58
Postat av: Gremlins

Du har nu avsagt dig rätten att klaga på min bristfälliga uppdatering av livet. Har inte mam och pap internet så finns bibliotek och kulturskatter där detta erbjuds. Skäms på dig.

2008-04-25 @ 07:38:44
Postat av: Log

Precis!

2008-04-25 @ 07:59:12
URL: http://loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0