LIIIIINDA

Den underbara fyller år idag (åldern får hon berätta själv vid tillfälle).

Denna flicka klev in i mitt liv med skeptisk min, hon var lite överbeskyddande gällande ärtan som la anspråk på pappa P. När mina intentioner var seriösa fick jag en vän för livet.

Hon är speciell denna tjej:

Hon har helst 2 flytvästar när sjön är i närhet och en hel del plaskfärder har det blivit genom åren. En del i spöregn och det flesta med stulna filtar från närliggande pub.

Hon har (med mig) blivit dyngrak kl 10 på midsommarafton tack vare en liten frukostdaquiri. Senare packades det nödvändigaste (4 1.5 liters drickor, 6 flaskor sprit, 1 st blender och en hel ananas) för middag hos bekanta, det slutade kl 21 med att hon försökte sno en 8-årig killes skor.


Det finns många fler historier men jag vet att hon hellre ger mig tillfälle att berätta dem live, när jag dramatiskt likt en Norén-pjäs kan gestikulera och visa hennes rätta manér. Så för tillfället säger jag bara grattis - du är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0