Veckans roliga

Jag fick ett samtal igår - jag fick egentligen flera men det här var bäst.

Nästa vecka är jag inbjuden att delta på vårskriksfest med äkta pyromani i det vackraste hus jag vet. Vi ska inte elda där inne utan antagligen alla andra risiga kåkar som inte håller samma mått.

Jag har redan smitt in mormor och morfarn i planerna och ska skicka 30 gulliga bilder på lilla D så de absolut inte kan motstå att passa, pussa och sussa henne. Vi tränar stenhårt framför kameran på "sadpuppyeyeslooken" men hon verkar blanda ihop det med tidigare Niklas Wikegård-imitationen.

Kommer antagligen att eskalerande bli så exalterad över detta evenemang att ingen kommer vilja vara med mig när det roliga kommer - jag kommer antagligen ha "gläfsandehundenviftapåsvansenlekmedmiglooken".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0