Hej hopp

Här kom jag hem med en påse full av knäck, chokladkola och mozartkulor under ena armen och ett sovande barn under andra. Har jag gjort mig förtjänt av detta frågar ni.
Inte det minsta svarar jag.

Klingstaängeln bjöd in till julgodisbak med middag men så här i efterhand kan jag mest erinra mig att hon gjorde baket, lagade maten, passade barnen och lämnades med a shitload of disk när hennes man gentilt skjutsade hem oss. Jag å andra sidan satt ner arslet vid köksbordet, käkade smarrans lasagne, käkade smarrans bullar (fler än vad nån borde äta men de var så goda), drack smarrans kaffe och såg min dotter rasera pepparkakshuset samt käka smarriga bitar från det. Åsa med appendix var oxå där och hon hjälpte till betydligt mer än mig - undra vem som kommer att bli bjuden nästa år oxå?

Vilken superkväll jag har haft. Tror ni jag kan åka dit imorrn med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu tror jag du fått allt om bakfoten. Klart vi bakade allihopa. Jag tyckte jag hade mest sjå med att hålla Wille nöjd jag. Kul var det i alla fall. Och visst får du komma imorrn. Vad vill du ha? Lite bulle kanske...finns fler i frysen.:)

Kram på er

2008-12-18 @ 22:55:12
Postat av: Helene Nilsson

Har Åsa problem med blindtarmen?

2008-12-19 @ 19:43:21
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0