Jag längtar...

..dock inte til julafton men väl annandagen. För då börjar ny omgång av Körslaget!
Inte är jag så värst exalterad över Sundsvall trots att en del ansikten känns igen utan det är hela konceptet i sig jag älskar.

Kör är det bästa som finns i musikväg.

Nu ska jag snart väcka toker eftersom hon väckte mig inatt vid 2 och höll mig uppe med skratt och bus i två timmar. Jag gjorde det enda rätta då - jag skällde ut storbonden och skickade ner honom på soffan! Tja, kanske aningen felriktad aggresivitet men vid 2-snåret gör man det som är lättast (och lättast är alltid att skälla på P).

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Är inte det en av karlarnas uppgifter - att ta emot div. utbrott från oss med muffla?! Barnen kan man ju inte skälla på... är det jobbigt på arbetet kan man ju inte braka lös där... nää, det väntar man ju med tills man kommer hem åsså öser man ur sig gallan på dem... sen fångar dom upp en med världens bästa kram...

2008-12-17 @ 22:10:54
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0