Pest OCH Kolera

Ja hjärnskakningssituationen var tydligen en piece of cake när lilltokan dan efter samlar på sig feberpoäng utan dess like! Hon har toppat på 40,4 och spelat avkomma till Human Torch i del tre av Fantastic Four (mycke siffror där).

Akuten del 2 blev tre timmar lång men den stora fick penicillin och ska väl äntligen bli frisk efter en veckas halvkoma och den lilla hade "bara" en godartad infektion så det var inget att göra utom vänta.
Det har dock blivit bättre när det gäller liten, febern är hyfsat under kontroll med hjälp av alvedon men fortfarande får hon slemhostattacker som leder till rätt rejäla spyor - mest på mamma, klädbytena är oändliga men det tar jag för hon vill ju trots allt äta efteråt och dricker en hel del.

Nu ska vi snart däcka igen och hoppas på tokförbättring under natten.

Feberpuss i ljumskarna på er.

Kommentarer
Postat av: Loggan med bihang

Okej, du är förlåten för att du inte lagt ut nya bilder på trollet. Eller du får dispens rättare sagt ;) Hoppas hon piggnar på sig snart. Många krya-på-dig-kramar till henne från oss!

2008-12-08 @ 22:04:01
Postat av: Helene Nilsson

Håller tummarna för att ni snart mår bättre. Kramelikram

2008-12-08 @ 23:55:54
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Linda

Usch vad jag tycker synd om er, du får väl låtsas att du är på värsta galatillställningen och att det är därför du måste byta kläder så ofta....svårt, jag vet men allt går om man bara har fantasi!!!! Själv ska jag krypa ner i soffan och tycka synd om mig som är förkyld (så fick jag det sagt oxå, synd om mig mycke...)

2008-12-09 @ 12:23:32
Postat av: Åsa

puss till er.... torsdag I hope!!!

2008-12-09 @ 19:44:35
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0