Mammas mardröm

Midnatt spenderades på akuten efter en kaskadkräkning ca 8 timmar efter ett svanhopp med halv huvudlandning i trappen. Snjh,mmmmmmmmmmmmmmmmmmm (tillägg från konsthopperskan). Lätt hjärnskakning blev resultatet men istället för att sova på sjukhus huserade vi in oss hos mormor och morfar. När lillhjärtat äntligen somnat vid 2-tiden kaskadkräktes jag - enda anledningen var att släppa ut ångest och spänningarna och det funkade delvis - jag sov väl så pass bra en orolig mamma kan göra.

Idag mår vi bättre men är trötta i kropp och själ och lyckligtvis får vi stanna en natt till för sällskap och rekreation.

Nu ska skumplast beställas på internet och lindas runt barnet tills hon blir 28!


Kommentarer
Postat av: Loggan

Fyyyy, en mammas (och pappas) värsta mardröm! Låg o funderade på det igår när jag skulle sova, har ingen grind på övervåningen och det är nog bara en tidsfråga innan hon kryper ur sängen. Tack o lov har hon inte kommit på det än...min säng alltså.



Nu vill jag se lite nya bilder på Daisy :)

2008-12-04 @ 18:17:57
Postat av: Åsa

Lillfisan! Tur allt ändå slutade bra, men ångest är ju tydligen ens bästa vän nu för tiden.... Puss tills vi ses!

2008-12-04 @ 18:36:56
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Malin B

Usch och fy, man blir orolig bara man läser om andras vurpor. Tänk när de ska ut och köra moppe, gå själv till skolan och dricka öl på stan på kvällarna. Hemska tanke! KRamis

2008-12-05 @ 11:23:20
Postat av: Anna

Eller som han den där fritzl...han löste det ju genom att helt sonika låsa in sin dotter...

2008-12-06 @ 12:40:39
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0