2 hours and counting

Nu är det bara 2 h tills Greys anatomy. Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen eftersom jag är så overkligt trött men på tv:n i sovrummet får vi bara in betalkanalerna (svt 1 och 2) och jag vill inte göra Dr McDreamy sur då jag slaviskt ser House hur väck i kolan jag än må vara. Nu slår ju House mr Dempsey med hästlängder för han har ju den där egenskapen jag avgudar och gärna brukar själv, nämligen elakhet med en stor klunk ironi och flera dunkar sarkasm men McDreamy är ju så fager på näthinnan så fixar jag nedräkningen kan jag gott ägna honom en och annan suck.

Förresten börjar 30-årshändelsen ta form och jag har redan speciellt bjudit in 2 personer och jag fick ett löfte av hanen att de skulle komma, han kollar ju såklart med honan att det är ok men det tror jag. Förresten Benny - du är oxå jättevälkommen men jag har ingen mailadress och vill inte lägga ut inbjudan totalt offentligt så du vet vem du ska fråga om tid och plats, jag vet att du inte kommer att ha bättre saker för dig så det är bara att dyka upp - alla blanketter kan vänta medan du smaskar tårtbit.

Kommentarer
Postat av: Benny Bling Bling

Dina inlägg blev bara bättre och bättre och avslutades i detta klimax.

Fantastiskt roligt.
Jag kommer garanterat.
Förresten, vilken dag är det?

2008-02-27 @ 21:18:47
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0