Gimme

Jag fyller ju jämt snart och eftersom P aldrig kollar min önskelista så tänkte jag sprida den här och förhoppningsvis hintar ni för honom om saker jag kan tänkas behöva!

Juicy Coutures berlocker - det finns en söt liten shaker jag lätt kan glassa runt i.

Marc Jacobs senaste parfym Daisy - need I say more?

Ett par Karen Millen-skor, storlek 36, modell va fan som helst, alla är snygga.

Ansiktsbehandling eller hellre fotbehandling eftersom de är jobbigare att fixa.

En Imac - Miss A, visst förtjänar jag den trots ny lappis?

Nytt matbord och stolar - han vet vilka.

Så. Börja hinta!!

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

OK, nu har jag och Thea bakat din kola-kaka!!! Men ursäkta, hur ska man kunna sluta äta av den? Vi har numera strukit korv och potatismos från dagens middagslista... nu blir det kolakaka till middag...och kvällsfika!!! åsså mellis däremellan!

2008-02-06 @ 15:37:43
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Tågmamman

Ja, fettisdag kan man skippa och införa en vecka för denna kaka istället. Egentligen kan man bara kleta fast den runt midjan direkt eftersom allt hamnar där tillslut ändå. Mula Maja full så slipper du sträckbänken.

2008-02-06 @ 15:43:45
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Miss A

Aha! Så svartfoten vill överge PC...det ska självklart uppmuntras!
Jag kör operation övertalning på fredag! Visserligen tror jag ju att P tycker bäst om datoralternativet på önskelistan, det är ju vad han själv vill ha, så det kanske räcker att muta med EN grogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0