Intresse, läs inte här

Vill man ha reda på vad som händer i världen ska man inte välja ST.nu. Jag blir så irriterad att när man läser om nåt som slår en som halvintressant klickar man på läs mer-länken och vad får man... ingenting, kanske fyra rader till med samma innehåll som rubriken, va fan! Sen förstår jag inte webb-tv som de har valt att använda till ca 30% av nyheterna, oftast då lokala nöjesgrejer som jag aldrig får gå på för att jag själv inte ens är fyraradertill-intressant, men hur som, har man bonnbredband så tar det ca 45 min att fatta vad inslaget handlar om och vill jag se på tv vet jag hur fjärrisen fungerar!!


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Men vännen... det händer inte mer spännande i Sundsvall... vi bor i fel stad! Kram

2008-02-05 @ 10:55:24
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0