Planer i stöpet

Skulle ha träffat matfors-morsorna idag men det föll på en teknikalitet. Lite skönt faktiskt för istället har jag drömt via nätet om alla underbara saker jag ska få på min 30-årsdag. Istället för att bara begränsa mig till familjen tänkte jag att ni som läser kan börja spara nu och bidra med glädje. Glädje= dyra presenter!!

Nån sorts skiva ska jag väl ordna men kommer ni utan vackert inslagna presenter kan ni lika gärna välja nåt annat att göra den dan - tänker inte hymla med att jag tycker att bara tanken räknas, materialistiskt ska det va!

Så ner på sjögatan med er och sälj era kroppar.

Kommentarer
Postat av: B

Jag jobbar redan på sjögatan.
Känns mig som en hora trots att jag inte säljer min kropp. Dags att byta jobb?!

2008-02-13 @ 09:47:31
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0