Slöhetens ljuva tillstånd

Det är tur att jag var uppe och juckade på tuppen i morse och tog prommisen då för nu blåser det storm igen.

I övrigt är jag rätt oduglig. Det är rätt kallt här inne och jag kan inte elda i pannan - jo, jag kan men jag tycker det är smutsigt. Jag har inget körkort så jag tar mig ingenstans, båtjäveln P fick i present är för stor att ro. Köket där jag sitter nu är belamrat av projekt jag påbörjat, en tvätthög - smutsig, posten - osorterad, emballage från koftan - uppsliten och spridd, disk - till förbannelse, det kostar på att ställa in det i maskinen för den är ännu inte urplockad samt bebisgrejer - ta mig fan överallt. Mitt i allt detta sitter Dissy och sover i babyskyddet, hur nöjd och vacker som helst. 

Kommentarer
Postat av: Miss A

Det är bäst att du tar dig i kragen lite, jag får allt svårare att köra förbi för varje gång jag passerar. Plötsligt händer det! Oväntat besök!

Postat av: Tågmamman

Tycker att du ska komma in när som - jag kan ju aldrig konkurrera med villa vacker ändå. Du är alltid välkommen. Kram

2008-02-15 @ 09:15:32
URL: http://mestommig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0