The tripp

Jag måste ju berätta om resan till Hufvudstaden. Vi gör ju såna flashiga saker emellanåt i den här glammiga familjen.

Klockan 5.00 var det uppstigning och min lilla fattade ingenting, tack och lov vid tre månader är blöjbyte, matning och sova det bästa som finns så efter 10 min på tåget sov hon igen och gjorde så hela resan. Jag och Dissys mormor såg på parlamentet och skrattade pinsamt högt till våra medresenärers stora förtret, jag skulle ha satt igång skrikmaskinen så hade de nog uppskattad mitt friska gapflabb mer.

Nu trodde jag att den samlade sparkassan + barnbidrag skulle gå rykande fort men hör och häpna, jag menar verkligen häpna, för jag handlade för exakt 49:-!!!
Nu var inte resans syfte min shopping utan det var denna jag var ute efter...



Skulle jag visa den i naturlig storlek behövs en 100-tums skärm, minst!

Syrran släpade den från västkusten till Södertälje och vidare till Stockholm för att Dissy inte ska behöva frysa om rumpan. Den är sprängfylld med kläder från hennes änglar och jag hade en riktig svamptripp när jag öppnade och sorterade.

Nu ligger de i garderoben och väntar på att D ska dras ut lite på längden - sträckbänk rekomenderas tydligen inte trots att man har coola outfits som väntar.

Nu har jag redovisat viktigheterna med resan!!


Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Men brås D på dig så lär ni nog få ta till sträckbänken ändå!!! Kanske vi också kan få låna den? Tänkte använda dem till Maja... på bredden!

2008-02-02 @ 17:01:23
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Åsa

Ah ha, du får nog snällt erkänna att även du tappat shoppingnerven ;) Det måste vara hormonellt... går snart över!! *kram*

2008-02-02 @ 21:47:57
URL: http://asanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0