Bristande kommunikation? Ska jag behöva skrika?

Jag är grinig idag.

Ända sen i torsdags har jag haft så trevligt med besök här, en tripp till stan - den förlängda familjen i form av Jops-Lina och Herr D kom igår och bara myste med mig. Och nu idag när jag än en gång är ensam på landet upptäcker jag allt som inte blivit gjort... av P såklart!

Jag har fortfarande skitiga golv... SKITIGA numer.
D slog halvt ihjäl sig på lampan i trappen eftersom han inte som jag är tre äpplen hög eller som P utan substans i övre delarna. Den ska vi flytta... P alltså.
Tvätt igen! Jag har funderat på att vi ska sluta använda kläder av tyg, engångstrosor i nät från BB är inte så dumma.
Det nya köksbordet och stolarna är inte köpta... av P. Jag får besök på onsdag (efter bebisskrålet såklart) och då skulle jag vilja ha det fint men budskapet har tydligen inte gått fram.

Det är inte konstigt att jag är grinig.

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Jag har alltid blivit hånad för mina engångstrosor i nät från BB. Nu kanske jag äntligen får någon på min sida i dessa disskutioner?!

2008-01-21 @ 21:18:48
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0