Dåligt

Jag fick en avhyvling av en väninna hur dåligt det är att jag inte bloggat mer och hon har helt rätt! Enligt Magnus Uggla via Alex Schluman måste man göra minst 4 inlägg per dag för att hålla bloggen intressant och det kan jag tydligt se på den usla besöksstatistiken samt bristen på kommentarer.

Min helg har varit otroligt intetsägande. I lördags kröp jag och Dissy ner i sängen kl 20 för att spana in Arris och Legolas, vi sov nog i första reklampausen men det gör inget för igår fick jag vara den perfekta hemmafrun. Utan att P ens hade lyft ett ögonlock hade vi tvättat, städat, skottat, sopat bilen och hunnit sjunga 30 barnvisor med fel text. Inte för att detta imponerar er som säkert har suttit i glamouren på diverse barer och/eller fraterniserat med det fina folket.

Den stora höjdpunkten på helgen blev att Expressens söndagsbilaga har gjort om sig själv - lite större, lite mer skvallrig och därmed lite svårare att resa sig från toastolen när man väl börjat läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0