Ett blink och jag är din

Fick en flådig apparat av mor och far i julklapp. En eltandborste. Dock inte vilken tandborste som helst utan en superduperextradeluxeuniversal-tandborste. Jag har inga problem med garnityren och kommer definitivt inte att få det i framtiden heller nu när jag har denna.

Förutom själva munanvändarn får man även en timer/vardubörborstaindikator/gladgubbe!! Jag skojar inte, man får helt sonika ett smile av sidodisplayen när man borstat 2 min, den ger oxå en blink om man kör 30 sek ytterligare.

Jag är extremt lättroad men visst fan suktar jag efter flörten.

Kommentarer
Postat av: Andriana

Haha :'D

2008-01-15 @ 20:43:49
URL: http://andriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0