Nananannaaannaaa



Den här mjukiskon/speldosan fick min kicka av sina änglakusiner i julklapp - syrran berättade att de hade lyssnat på alla olika flera gånger så det verkligen skulle bli den bästa.

Dissy älskar den och den spelas ofta! Ofta.. ofta..

Så pass mycket att mina tankar går i samma melodi, är det nåt jag behöver göra nynnar jag i mitt huvud "måste gå och kissa, lalalala, sen så ska jag vika tvätteletteletten"

Jag vet inte om detta är bra för förståndet och jag oroar mig att när det ringer kommer jag snart att svara med ett klingande "hallå" i d-dur. Får väl se det som träning tills jag än en gång står på Espan en söndag och skrålar OOA HELA NATTEN, OOA HELA DAN. Men det dröjer nog tyvärr eller för musikälskare blir det nog alltför tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0