Nyheter = Noheter

Tänkte egentligen inte blogga eftersom fiskmiddagen inte gjorde mig smartare alls men jag läste precis aftonbladet på nätet för att uppdatera mig om rånet i Götet - Syrran bor ju på västkusten och är ibland i den stan så jag får ju oroa mig lite - och döm om min förvåning, det är inte nyheter längre!
Jag hittar inte en rad om vad som har hänt.
Nu var ett gäng mammor med bebisar här idag och det blev lite högljutt och snurrigt men inte f.n tror jag de stannade i en vecka?! Är nyheter så mycket färskvara att de bara finns i ca 47 minuter?

Tack och lov var det nästan exakt likadant på babysången idag, samma barn, samma trötta mammor, samma anarki när trumman kom fram - där börjar jag känna mig trygg.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Då kan jag tala om att i framsidans tidning GP där står fortfarande massor om det. Det är ju stort på denna sidan av sverige.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=396560

2008-01-23 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0