feeling hot hot hot

Vilka dagar!!!

Jag gillar sommaren men för min del räcker det med runt 23 grader. Jag njöt som mest inatt när jag vid tre-tiden var ute och vankade med vagnen (+Dissy) halvnäck i runt 17-gradig svalka. Trollets sömnmönster har inga logiska gränser men när man ska försöka sova i en bastu kan jag oxå förstå att man lackar ur lite.

I torsdags fick vi finbesök av min käraste väninna med sambo (och litet paket i magen:-) så det bakades dagen till ära.

Kolla in detta:



(än en gång - j.a Leila för jag har ätit flest)

Idag ville Godsherren med fru (fd cyklisten med fru) komma och underhålla oss och som muta tog de med en lekkompis till stortjejen så alla skulle bli glada. Sen dök halva vår bekantskapskrets upp i klungor och det har inte varit nån hejd på nakna överkroppar. Dissan har premiärdoppat sig i lillpoolen och den "vadfangörnidetärjusvinkallt"-minen var bäst idag. Resten av dagen hängdes dock över kanten för att dricka mycket och plaska lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0