Årets: Håll Käften!

När Boxer-pojken frågar om jag är nöjd med servicen efter att jag fortfarande inte fått nån CA-modul och han vill att jag ska försöka skaffa en själv via återförsäljaren  ?????????? VILKEN SERVICE ?????????

Den har inte kommit än, den där j.a prylen, efter snart 2 månader och när lille mannen på telefonen bestämt hävdar att den boxer vi fått är mycket bättre än den som var tänkt från början skriker jag lugnt och taktfast

Bättre?! Den fungerar ju inte!!!

Ja, samtalet var inte trevligt och det är först nu jag kan skriva om det trots att det skedde för 4 dagar sen. Jag vann ju såklart och de ska göra precis som jag tänkt från början men jag fattar inte att det ska ta sån tid att förstå att jag ALLTID har rätt.
Hör ni det ni andra - JAG HAR ALLTID RÄTT.


Kommentarer
Postat av: LogLady

Du är utmanad :P

2008-06-28 @ 11:43:00
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0