Jag blev utmanad...

..av Loggan.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Min favoritbok är SAOL - jag älskar att hitta ord jag inte känt till tidigare och finurla lite över dem. Försöker lära mig alla ord på bokstaven Q utantill.

2. Jag har blivit inbjuden till Luftgitarrs-SM i Stockholm tre år i rad men tyvärr aldrig deltagit.

3. Jag kan oftast lära mig en sångtext efter att ha hört låten en gång. Inte alltid så roligt med tanke på vilken skitmusik som finns. Å andra sidan kan jag inte läsa noter om mitt liv så hängde på det.

4. Jag hatar mina föräldrars vitpepparkvarn (älskar dock dem oerhört). Den lämnar stora arga korn som bedövar hela munnen. För att inte tala om muskot i potatismos - vad är det för j.a påhitt?

5. Jag har inget körkort. 30 år och icke bilburen. Katastrof, jag vet men jag vill kunna saker innan jag ska göra dem och i detta fallet får jag inte ihop det riktigt.

6. Jag har återkommande drömmar om att jag är ihop med Kenny Rogers - hur skruvat som helst.

Jag utmanar Åsa Helene och Frida

Kommentarer
Postat av: LogLady

Härligt! Nu överträffade du verkligen dig själv. Och angående punkt nr 5, samma här! Ja fast jag är bara 28 då. Tänker nog inte ens lägga ner nån energi på att ta körkort heller, varför skulle jag när jag har Jimmy som skjutsar mig dit jag behöver( = Birsta)

2008-06-28 @ 19:00:58
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Åsa

Satan.... jag tänkte när jag läste reglerna, Bara hon inte tar mig!!!..... men jo du, skulle varit lättare om nån annan skrev den, jag tycker ju själv att jag är så tråkigt normal ;)

2008-06-28 @ 21:24:35
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0