Kanske en skateboard istället?

Jag är fanatiker. Och rastlös i själ och hjärta. Får jag för mig nåt ska de ske - helst igår.
Nu har jag fått en psykos på att skaffa en till barnvagn. En stadsvagn. Helst med 3 hjul, vändbar sits, stora hjul och framför allt gratis.
Det är lite svårt märker jag att få ihop den kombon.

Denna psykos har resulterat i att jag surfat barnvagnssidor, blocket, tradera i 3 dygn. Kan allt numer om chassin och sufletter, till och med på tyska. Jag har varit runt på i alla butiker som med minsta lilla chans kan sälja vagnar och kastat mig över oskuldsfulla morsor på stan med kluriga frågor om deras ekipage.

Nu är jag så trött. På min egen fanatism främst men oxå att allt kostar så in i helvete och har långa leveranstider.

Vill ni tycka mer synd om mig (jag gör det) så har inte moduljäveln till boxern kommit än heller.

Kommentarer
Postat av: Helene

Kommer psykosen från Åsa eller?

2008-06-15 @ 10:27:57
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0