Schhh mmm jaha

Här sitter jag och försöker ha, i alla fall ett öga öppet. Jag är så trött. Inte av nån särskild anledning utan bara sån där samlad trötthet när man varit uppe liiite för sent några kvällar i rad. Stortrollet hade även glömt sin nyckel igår så kl 00,54 låste jag tydligen upp dörren - det väckte mig dock inte nämnbart.
Var lat igår. Orkade inte laga middag utan käkade lite fil och tänkte frossa i lite mackor senare framför tv:n. Vet ni hur många smörgåsrån man behöver äta för att bli mätt?
Nä?...
Inte jag heller men jag tror det är strax över 82 st.

En timme ägnades oxå åt att imponeras av Dissans nya trick när hon suger på sin högra stortå. Hon har aldrig fått upp foten så långt eftersom kaggen varit i vägen men nu har hon stretchat ut sig i proportionerna.


Kommentarer
Postat av: L

Men, har ni börjat LÅSA dörren??!!

2008-06-26 @ 09:10:13
Postat av: LogLady

Här är det vänstra stortån som gäller, gott med småfötter! Och gott (?) med smörgåsrån. Åt själv en halv förpackning igår, hade inte ätit såna på länge så jag hade lite att ta igen :D

2008-06-26 @ 09:26:08
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: LogLady

Ps. Hon är vansinnigt söt lilla Dissan!

2008-06-26 @ 09:26:35
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jodu, du är nog lite avundsjuk att hon kan och inte du ??! Börja träna, om 8månader kanske du oxå kan ;)

2008-06-26 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0