Slööööö

Idag har jag planer på att göra stordåd men är rädd att det kommer att falla på en teknikalitet - jag är lat. Inte bara idag utan rätt ofta men andra dagar lider jag inte lika mycket av det som just idag när jag känner att saker borde bli gjorda.

Kan bero på att kaffepannan är tom och inte ens om jag kniper ihop ögonen riktigt hårt och önskar stenmycket att det ska finnas svart guld där när jag tittar upp faller önskningen in.

Kan bero på att P fyller år och jag är riktigt avundsjuk att inte jag får presenter (4-årings mentalitet har jag oxå) och att han inte kommer att bjuda på tårta som jag gjorde när min dag firades.

Kan bero på att jag varit förbi brevlådan och den var tom - VAR FAN ÄR MIN MODUL TILL BOXERN? Nä nu blev jag sur oxå, ska nog spendera dagen med att sittstrejka mot digitalboxbolagens slöhet och hävda att iallafall det blev gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0