If I ruled the world

P skulle kunna äga världen om han la ner samma energi på erövring av länder som han lägger på att irritera mig. Minsta lilla grej gör han lite klurig och frustrerande bara för att hånleende vänta på min reaktion och.. den kommer rätt tvärt så klart.

Bara att ta en bit choklad till sig själv för att sen låtsas vika ihop förpackningen för att jag inte ska få och samtidigt flina i mjugg - 6 ggr i rad!!

Han trycker alltid lite extra på knapparna på micron eller "missar" att stänga D`s dragkedja bara för att jag ska hmpf:a och han tycker det är lika roligt varje gång.

Understimulerad? Antagligen.

Kommentarer
Postat av: Gremlin

Haha.. du är så rolig. Nu har inte jag tid, ska gå och fila Basses tånaglar.

2008-03-27 @ 18:43:44
Postat av: Helene Nilsson

karlar...

2008-03-27 @ 21:54:41
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0