Murre komsi, komsi

Jag var så skönt slö igår - det största jag åstadkom var att rulla tillbaka D på rygg efter hennes nyfunna engagemang att driva mig till vansinne. Ett tag funderade jag på att försöka uppfinna nån sorts petpinne så jag slipper böja mig till golvet men jag la mig på soffan istället om jag inte missminner mig.

Idag är en stor dag, jag ska ju på fub:en och bli legitimerad förälder men jag är inte så sugen längre för.... Sotaren kommer vid lunch när jag är borta. Tänk om det är en riktig hunk jag missar med sug i blicken och en sån där spretig hårboll i ena handen.

Jag är kluven om jag behöver diplomet för föräldraskap - det räcker kanske att börja se ut som att jag vet vad jag sysslar med.

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Att ha barn är ju en piece of cake! Det är att vara bakis och att komma ihåg saker som är svårt här i livet. Min kompis farbror är sotare. Jag har träffat hans sotarkompisar. Det finns noll sug i de vattniga blickarna. Åk med gott samvete.

2008-03-14 @ 08:04:11
Postat av: Tågmamman

Samvetet säger stanna hemma - jag är överlat idag oxå...

2008-03-14 @ 08:51:11
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Linda

Att sotarn skulle va en hunk är en chans på miljonen, tro mig, jag har varit hemma typ alla gånger dom varit här och det är nitlott varje gång...

2008-03-14 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0