Skriker du, skriker jag.

Lunchen var trevlig - det blir så sjukt att kryssa mellan 6 bebisar som ligger lite här och däroch tuggar på leksaker, andra saker och varandra. Sympatigråt verkar oxå vara på modet nu på vårkanten för började en fyllde de flesta andra i med varierande tonart. Dissy rullattackerade alla som råkade komma i hennes räckvidd och försökte desperat hångla upp den kroppsdel som var närmast. Ekivok liten kicka jag har.

Tyvärr hade satan varit där och bakat kladdkaka till efterrätt - den biten jag åt gled direkt ner på arslet och chokladdallrar sådär läckert så fort jag rör mig.

Nu ska jag stirra in i väggen en stund, kommer inte på nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0