Succe på Youtube

Jag fick en videokamera i födelsedagspresent och är lite sugen på att filma mig själv när jag gör diverse yoga-övningar i försök att häva locket för örat. Varje gång det sprakar till lite i hjärnan blir jag lycklig för en kort stund bara för att upptäcka den ännu totala dövheten strax efter.

Hur farligt är det att sticka hål på sin egen trumhinna - det sägs ju att det minsta man ska stoppa i sitt öra är armbågen, men om jag bantar kraftigt och vrider axeln ur led kanske jag har en sportslig.

Kommentarer
Postat av: Gremlins

Får man inte topsa sina öron längre? Ska man tejpa dit en bomullsbit på armbågen? Vad är det jag hör?

2008-03-26 @ 10:21:37
Postat av: Tågmamman

Jag tror det är så - samma som att man inte får bada direkt på maten eller sitta för nära tvn osv. Vad hade du för uppväxt, missades förmaningstalen?

2008-03-26 @ 11:29:00
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Grem

Jag måste ha petat hål på trumhinnan och inte hört något av dessa tal. Men jag minns att man inte fick säga satan och fan. Och man fick inte knulla, det var fult.

2008-03-26 @ 12:00:26
Postat av: Log

Knulla är alltid fult. Jag har blivit strikt, kyrkligt uppfostrad.

2008-03-26 @ 12:34:17
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0