Var är du?

Jag hatar Passagen - ja inte passager generellt (i Victoriapassagen i Göteborg ligger mitt favoritcafé), utan internetsidan som bland annat bistår med mail-funktion. Jag skaffade en adress där när jag väntade D för att slippa Pampers och Libero-erbjudande till den vanliga inkorgen och sen när man blir morsa trillar varenda j.a erbjudande in till höger och vänster så hittills har jag varit rätt nöjd med mitt beslut.

Nu har det inte gått att komma åt de malien på flera dagar och min frustration ligger i att jag väntar på en beställning som jag skulle kunna följa via posten (om jag kom åt kollinumret) och sitta och mysa förväntansfullt.

Nu funkar inte det så jag vet inte var mitt paket är OCH jag är fortfarande döv OCH vi måste storhandla idag.


Nu börjar jag snart gråta.

Kommentarer
Postat av: Log

Blir ju mer sport om man inte följer paketet, då blir man ju glatt överraskad när man får beskedet att det har kommit! Annars brukar det kunna ligga i Ånge ett par dar. *detta säger jag enbart för att trösta dig*

Vad hade du beställt?

2008-03-27 @ 09:34:46
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0