Vett, vått, vatten

Jag fick ett samtal från babysim - fler aktiviteter för morsor som har tråkigt på mammaledigheten - så nu är lilla D, jag och P anmälda till detta (som enligt Gremlins är ett) könshårsmecka.

Jag badar inte, första och nästan enda gången min bikini varit blöt satt den på Jops-Lina (den har även varit med mig på spa i endast varmvatten) men nu antar jag att det inte finns nån ursäkt att inte kliva ner i pölen, det gäller ju min dotters framtid, typ. Tydligen värmer de upp poolen till kokpunkt så kalldusch blir det inte.

Min stora ångesttripp är om nån av de andra mammorna är smalare än jag. Jag ser helt okej ut i taaaajta jeans och lite tunikliknande prylar men naken, uuuäääh, det fladdrar både här och där för att inte tala om blekheten, mina ådror lyser genom huden som blåljus på en piketstyrka. Ska försöka komma undan med att jag aldrig var med på gympans simlektion när det var klädsim och fråga om det går att ta igen nu. Annars funkar det säkert med nåt otroligt smittsamt som bara våtdräkt hjälper mot, måste kolla på House ikväll och få några tips.

Kommentarer
Postat av: Gremlan

Skyl dig i duschen, de är som hökar de där gamla tanterna. Spanar in dagens rakningar och pratar om att det ser ut som griskön på torsdagsträffarna. Det bästa är om man gör som mig, sparar ut värre än de själva och stoltserar med busken. Här får ni, kärringjävlar. Typ. Men det låter kul annars.

2008-03-04 @ 17:49:24
Postat av: BBBBenny

Gremlan: Sugen på att ärva några gamla hängbrallor med loads of space så att allt får plats?

2008-03-04 @ 19:31:29
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Åsa

Sorry baben, men så varmt gör de inte poolen... Men känner du att du e snygg i tajta jeans o tunika, kör på den linjen. Tror dock att du drar uppmärksamheten åt dig något mer än om du som alla andra sprängpattar klämmer ner dig i din gamla, påtokförlitenmenägeringenannanbikini... Lycka till, vi kanske syns, jag e den m trekantsbikinin ;)

2008-03-04 @ 21:40:14
URL: http://asanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0