Grattis till mig (åsså lite till P)

Vi firar årsdag idag! För x antal år sedan var första morgonen jag vaknade upp i Casa Lunde i ett sovrum med skog på tapeterna och bara sådär kände jag att så här ska jag leva resten av mitt liv. Att det står ett x betyder att vi inte kommer ihåg vilket år det var, bara datum, rätt dumt jag vet men nu förstår ni kanske varför utmaningen är så svår.

Det stod en bukett blommor tillsammans med en Iron Maiden-skiva på köksbordet och väntade när jag kom ner imorse så idag får jag byta alla geggblöjor själv eftersom jag totalt glömt bort denna dag. Men jag kan iallafall lyssna på Bruce medan jag gör det.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hahahaaa, kan du inte bara hitta på vad du gjorde de där åren då? Och grattis förrsten! Skulle vara passande med ett frieri idag, säg det lite fint.

2008-05-17 @ 09:30:20
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, han kan ju ibland gubben din! Dom skräller till när man minst anar det ;) öh Grattis and many more x to come!

2008-05-17 @ 10:06:35
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0