Royal flush

Helene, nu kan du komma och kissa utan att behöva torka golvet efter dig (det låter som hon kissar på golvet men torkningen berodde ju på våran fontäntoalett som spydde ut vatten vid varje spolning).

Det är jättemärkligt att bara dra i lilla spolhandtagat och så sköter allt sig själv. Tidigare har man dragit (inte för långt), tryckt ner (och skruvat lite samtidigt) och allt som oftast helt sonika stängt av vattnet på lilla ballofixhandtaget. Utöver detta försöka instruera alla stackare med ihopknipna knän om hur denna process går till så de slipper lämna bevis på vad de sysslar med innanför stängd dörr.

Men nu mina vänner, tinkywinky all you want! Nr 2 är fortfarande lite äckligt så det får ni göra hemma.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Kan du komma och fixa min kökskran tror du? Den lever om värre än nånsin, liksom dånar och morrar. Alla som inte är invigda i vattenspolningsprocessen blir generade när de ska ta lite vatten hos mig. Låter som en brunstig älg ungefär. (Nej inte jag..) Och det värsta av allt är att vi lärt oss att leva med eländet, har haft det såhär sen i augusti :/

2008-05-30 @ 09:15:21
Postat av: Helene Nilsson

Ååå vad skönt... hjärtinfarkten var nära sist när fontänen satt igång. Eftersom jag är en sån fin flicka så gör inte jag nr 2.

2008-05-30 @ 20:32:18
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0