Avundsjuk

...jag är så avundsjuk!
Det hör väl kanske årstiden till när Ha-begäret succesivt framkallas av alla reklamblad fyllda med nonsens man verkligen inte behöver men ack önskar sig ändå.
Mitt gröna tillstånd har hållt i sig sen Systers spa-vistelse och att lägga till det har William fått vattkoppor, det vill vi oxå ha!!!
Fru Godsägerska ska i skrivande stund pressa ut en bebis om hon tillhör de 5% som lyssnar på barnmorskans datumbestämmelse och vi vill oxå ha bebis (eller jag vill, eller jag vill ha alla bebisar som kommer till världen).
Jag är avis på alla som har ett minne - det är prio ett på min önskelista tillsammans med mamma och pappas elvisp från 70-talet - igår glömde jag en MK-kväll jag var inbjuden till som jag ville närvara, scheisse!

Nu ska jag glömma bort resten av dan och smygtitta med grön ånga flåsandes i öronen på grannarnas överflöd.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men stumpan! Du får ha en egen MK kväll :-) Jag ställer gärna upp!!

Kram kram

2008-11-26 @ 14:49:39
Postat av: Ingela

För mig som inte är inne i svängarna...vad står MK för? Du behöver inte va så avundsjuk kan jag säga. Men om ni vill så är vi kvitt övriga sjukdomar nu, så varsågod....kom hit till oss och värm er med lite vattkoppor. Hoppas allt är bra med er. Pussen och kramen.

2008-11-27 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0