Halloweenskräcken = rutiner up in flames

Det är slut på friden! Nån glömde skicka memot att förmiddagsvilans tid är förbi. I två dar har hon stenvägrat blinka innan klockan tolv så på med röjarstövlarna när ni kommer hit för här blir inget gjort ("vi hade ju rutiner", sa mamman uppgivet men flickan bara skakade på huvudet).

Jag log ju lite för mig själv när jag och två vänninor pratade vilopauser och jag var så nöjd att D sov 2 ggr på dagen medan deras gullisar bara tog en lur - det leendet sitter fastbitet i mitt arsle just nu för ansiktet orkar inte röra en muskel.

Men i övrigt har hon betett sig alldeles fantastiskt (ser ni att bokstäverna dryper av ironi), hon har flängt omkring som en hippie på drogavvänjning och ömsom garvat maniskt med några salsasteg, ömsom skrikit rakt ut medan missnöjesnäven hyttat argt.

Nu ska jag däcka framför tv:n och hoppas att krogen brinner upp så P får åka hem tidigare så han kliva upp med det överpigga halloweenmonstret i ottan.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Välkommen! Tyckte väl att din tid var kommen :)

2008-11-01 @ 19:48:46
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Elin & Odin

Hahaha! Vad jag garvar igenkännande.

2008-11-10 @ 20:05:42
URL: http://odins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0