Scheisse vad kallt det ÄR!!!

Nån som har en sjuveckors SistaMinuten-resa över? Jamaica funkar, Bali helt ok, t o m Mexico!! Kom igen nu bjud en frostbiten fd glamourmodell med istappar hängandes från näsan på lite lyx.

När jag sitter här och fryser 200 kg-röven av mig vet jag att min kära syster ligger på Yasuragi Spa på Hasseludden och har det minus jobbigt och det gör mig i o f s lite varmare - av avundsjukan som bränner till ibland. Jag trodde japansk tvagning var vår grej??!!

Kolla inte in vad hon gör http://www.hasseludden.com/flash/upplev_yasuragi_flash.asp


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag åker gärna på Yasuragi med dig. Säg bara till så drar vi! Det är underbart där. Kram

2008-11-24 @ 15:01:28
Postat av: Åsa

Nice!! Hur länge måste man spara för att kunna åka? ;) Skaffa mig ett schysst jobb så kanske jag bjuder!!

2008-11-24 @ 19:31:39
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Loggan

Jag hatar vinter. Jag följer gärna med till varmare breddgrader, typ Barbados eller nåt...? Hojta till när du har sparat ihop pengar!

2008-11-24 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0