Hightech betyder hög vikt

Vi gjorde ett stopp på elbutiken här i byn och köpte en våg.
P det aset bara rasar i vikt och tydligen låg hans tappade kilon kvar på vågen när jag skulle testa den - den är superflashig och kan göra så.
Han har oxå blivit sjuk och drabbats av den fruktade åkomman (är ni beredda) karaktär. Det som är värst med den sjukdomen är att den inte smittar utan ger bara personer i omgivning bisymptom såsom avundsjuka och surpuppighet.
Han skulle passa utmärkt som språkrör för GI-metoden eftersom den funkar på honom lika bra som fingrar i halsen på en modell. Själv ska jag be om att få tillbaka mina mammakläder och skendräkta ett tag.

D, den lilla vackra hade en matchvikt på 10,5 kilo utan brottarlinne och gameface.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Din humor är helt knasigt rolig. Var får du llt ifrån?:)

Skönt att det inte var så farligt med D. Krya på sig.

Kram!

2008-10-09 @ 20:22:34
Postat av: Helene Nilsson

Du är så skön, och P är så snygg (jag kikade på honom genom köksfönstret hela fredagen). D har nu 1,5 kg upp till Majsan... Kram på er allihopa!

2008-10-09 @ 22:31:00
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Anna E

HAHAHA då kan vi skendräkta ihop!

mammakläder däremot sys nog inte ens i min size idag är jag rädd....

2008-10-10 @ 14:01:57
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0