Saturnus nej, Saturday (flåt, rosén ni vet)

Jaha, då klev vi in hos mormor och morfar idag igen... Våldgästa A-Ö kommer snart som handbok från Lunde Bokförlag. Dissan tycker alltid i bilen att det är en utmärkt idé att åka dit och riva ut allt de äger så vi brukar skylla på henne.

Vi försökte oxå snurra en sväng på stan men D ville heller träna på gallskrik så det blev mest paniksvettningar och vagnsryck.
Stortjejen vann en kompis att ha på övernattning så mini är just nu i sitt esse med två stortjejer att impa på och smeta ner med snor. Här där jag sitter är det så lugnt och rosén i handen smakar extra bra utan att nån försöker dra av mig byxorna för att sitta i knä (ja, P lagar mat så det är därför jag slipper).

Nu ska jag leka lite vuxen och natta ett antagligen högst ovilligt troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0