To do: NOTHiiiiiiiiNG

Stack ut näsan utanför dörren men drog snabbt in den igen - att man glömmer hur fort det blir kallt.
Idag är en riktig slödag när jag inte har några måsten, förvisso snurrar lite tvätt i tumlaren men den kan vänta. Jag ska nog barriakdera mig utanför skafferi/brödskåp som blivit Ds favoritlekplats, ständigt har vi brödbitar och smulor i hela huset. Jag försöker förklara att hon inte käkar knäckemackor än men det skiter hon fullständigt i! Ska sätta skåplås men det blir först när fler själar finns i huset för att tampas med hennes ångestskrik.

Vi har oxå fått ett nytt boxerkort och lite betalkanaler gratis en stund så jag kanske kryper ner under eftermiddagsvilan och slökollar - det var allt för längesedan.

Nu ska jag bälga i mig kaffe och pilla mig lite i naveln.

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter riktigt skönt, det sista :) Om flickbarnet somnar i tysto, lägg dig platt i soffan för slömys! Här slåss vi om ljushållare. De skas tydligen slås hårt i subben... vem vinner, 6:e ronden på G!! Vi ses kanske på torsdag på öppna om jag hakar på :)

2008-10-07 @ 11:13:10
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vore som sagt jättekul om även du Åsa hänkar på. Vi längtar....här i ingenstansland

2008-10-08 @ 07:39:50
Postat av: Anna E

Jaa hej!! Jomen vi sågs väl utanför tass för några veckor sen...eller var det mnader sen!?

Otroligt kul blogg du har, skrattar så tårarna rinner!

När är det dags att återvända till ditt tågkall då?

2008-10-08 @ 09:47:05
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Tmamman till Anna (er andra träffar jag snart)

Ska vara hemma så länge som möjligt - blir svårt att återvända till ett jobb där man inte får ligga på golvet och bläddra i pekböcker men när de inför det i 1a klass är jag toppvärdinnan!!

2008-10-08 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0