Vänliga visitors

Tre av mina underbara väninnor har varit här idag. Jag glömmer bort emellanåt hur mycket jag njuter i deras sällskap. Åsa tog oxå med sig Sanna-Panna och hon tyckte Dissan hade blivit rätt otäck nu när hon kan använda benen att ta sig fram. Mycket gnäll och lite sova blev det för de små när man ska tampas om grejer och uppmärksamhet. Tyvärr drog väl jag det kortaste strået när jag nu upptäckt att D beter sig som en fullfjädrad mobbare som helst ger tjuvnyp och aldrig delar med sig. Lite mer tukt på Öppna Förskolan så får några fler barn lära henne veta hut - jag blir bara så full i skratt så uppfostringsrösten brister ut i fnitter.

Ja just ja, Malin bjöd på ljuvlig ugnsbakad frukt och jag åt upp det sista när de gått - Tackar!

Och Helene måste ju nämnas... men inte mer än så (hon stjäl snart så mycket uppmärksamhet ändå när bröllopet ståndar - roligt, roligt)

Nu ska vi snart på lyxweekend till B-mans rekreationscenter för urtrötta morsor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snälla,snälla låt mig följa med!!!!

2008-10-03 @ 19:22:21
Postat av: LogLady

Jag skulle också behöva lite semester, har inte haft en lugn stud på ett år...suck. Konstigt nog så bor farmor bara en ½ minut från oss. Weird.

2008-10-03 @ 20:42:55
Postat av: Åsa

Tack för en som vanligt fantástiskt mysig dag!! pöss

2008-10-03 @ 22:07:43
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0