Beckarslen del 2

Vi fick inte pengarna tillbaka. Ingen ursäkt. Inte ens tillgodokvitto. Bara ny färg som vi bestämt hävdade att vi inte kunde ta emot eftersom de inte kunde garantera att vi inte skulle få hela bilen orange innan vi var hemma. Butiksmannen fnös och sa att de händer sällan men när jag ifrågasatte det första gången hände det ju titt som tätt, hur ska vi ha det?
Kan de inte bara erkänna att de inte satt på locket ordentligt, fan 7-åringar kan ju till och med erkänna de värsta busstreck och be om förlåtelse.
Ringde konsumentverket som faktiskt tyckte vi skulle gå vidare med ärendet (orkar knappast) och lät ytterst förvånad att vi inte redan erbjudits kompensation som goodwill.

Men HALLELUJA!!
Åsa, sydvästen klarade sig med pyttelite skador efter tvätt och skrubb. Vi kan glamouröst strosa hur många regniga dagar som helst. Jag vet att du ler nu...

Kommentarer
Postat av: Åsa

yey.... känns bättre nu... ;)

2008-09-04 @ 08:27:27
Postat av: Åsa

Men håller nog med, gå vidare, bara för att!!! Om de inte ens kan be om ursäkt och försöka kompensera med ord, ge dom fan vad de tål !!!!

2008-09-04 @ 08:28:44
Postat av: Åsa

Och du, titt ute, skönt med sol ;) lägg undan sydvästen du.... behövs ju ändå inte :)

2008-09-04 @ 08:29:40
Postat av: Tågmamman

Passar som solmössa oxå. Bara för att den är SÅ FIN!!!

2008-09-04 @ 09:27:03
Postat av: totti

ja ut med skitnamnet på butiken vettja ;) Det tänkte dom inte på att du är en blogghejjare, buss på dom ba ;)

2008-09-04 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0