Dagens fel

1. Det regnar.

2. Jag var lite optimistisk i min klädsel för morgonpromenaden. Borde ha tänkt heltäckt plastfolie. Vet inte vilket ord som sträcker sig förbi dyngsur, plaskvåt och Niagarafallen?

3. Regnskydd till barnvagnar borde inte ha hål. Jag menar inte småhål utan det där stora som barnet kan sticka ut huvudet genom - min docka ville konstant lägga upp fötterna där i skyfallet.

4. Gremlins blogg är borta. Cyberrymden har nog tagit den.

5. Det regnar.


Dagens mest saknade ord är: Brittsommar.

Kommentarer
Postat av: LogLady

Visst är det förjävligt att Gremlins är borta. Men hon förvarnade ett par timmar innan den försvann, hann du kanske inte se det...? Typ "Gremlins går i graven". Hoppas du ser det här Alex och förstår hur ledsna vi är. Så tyvärr är det inte cyberrymden, det är hon själv. Måtte hon ha en bra förklaring.

2008-09-02 @ 10:23:12
Postat av: Martin

Va fan! Och jag som skulle posta en kommentar på hennes blogg om hur jävla kul jag hade det i Sundsvall i helgen!

2008-09-02 @ 14:32:23
Postat av: Alex

Men hörni. Jag kommer åter. I ny skepnad. Och Martin.. jag vet adressen till din blogg, så posta där :)

2008-09-02 @ 16:49:36
Postat av: Martin

Det var som fan. Ok, fullständig rapport finns nu uppe!

2008-09-02 @ 23:31:08
Postat av: Martin

Hej Tågmamman förresten. Jag har nog inte kommenterat på din blogg förut!

2008-09-02 @ 23:32:40
Postat av: Helene Nilsson

Är det här en sån där komunity-site där man kan snacka med andra?! Saknar ju också Gremlins...

2008-09-03 @ 06:18:22
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Tågmamman

Fan vad jag känner mig viktig!!! Mera!!

...och hej Martin.

...och ny skepnad snarast Alex, annars kommer jag till den laglösa delen av Västernorrland och läxar upp dig.

...loggis och Helene - puss på er.

2008-09-03 @ 08:25:53
Postat av: Martin

Jag utgick från att det var en kommunity-site, det var åtminstone hit jag vände mig när Gremlins bara försvann. Kändes rätt naturligt, och lite tryggt på nåt vis.

2008-09-03 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0