fräs, sa jag!

Lappsjuk är ett understatement. Tre dagar av snor, hosta, kräkor och minus på egentidskontot har gett mig gråa hår och krypningar i benen. Tyckte trollet var bättre igår och kollade av med dagis som vänligt påpekade att där går ögoninflammation och tillsammans med fortsatt snörvel blir hon hemma veckan ut.

Imorrn får jag dock jobba, bonden får stanna hemma så jag kan ha två timmar i Hufvudstaden och käka exotisk lunch - försöker fylla upp kvoten på utländsk mat sen 1,5 år som knappt existerar här i bushen.

I helgen har jag min efterlängtade långöverliggning och den kunde inte kommit mer passande. Jag behöver tid i vuxet sällskap. Linda La var här i tisdags och jag grät en tår och åt upp resten av kakan jag bakat i sorg när hon övergav mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0