Frosseri - check!

Hade en förhoppning att detta skulle bli en bra dag med energifylld frenesi och allt som försakats i helgen blir magiskt åtgärdat av mig iklädd julförkläde och trallandes på "bjällerklang".

Nu känns det lite avlägset eftersom mina första vakna timmar enbart bestått av kaffedrickning i sunkiga mysbrallor och bläddrandes mellan tv:ns urusla morgonutbud.

Ska ge mig själv respit till lunch och skylla på julfesten från helgen men efter det är det skärpning som gäller - det blev ju varken särskilt sent eller vilt i lördags och sovmorgon till 10 på söndag och sen bjudmat på 1års-kalas så jag är långt ifrån vrak.

Dock är jag lat och det står jag för! Nästan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0