Stundande frossa av högsta grad

Ikväll ska jag lämna monstret på morföräldraspa och ställa Bonden i baren och själv njuta av julbord i kollegors underbara sällskap.

Jag är uppe oroväckande tidigt för att orka ända till desserten men jag är så laddad att det nog går på pin kiv.

Outfit är redan utvald i form av pösig överdel men ack så tajta brallor, jag behöver skohorn och järnvilja för att komma i dem och antagligen sprättnål för att sen komma ur dem, men snygga är dom.

Nu ska jag lära Dissan sköta kaffebryggen och gona ner mig i soffan med bara ett öga öppet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha det sjukt kul och ruskigt trevligt !!!

2009-12-12 @ 20:30:30
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0