Grattis Johan

Idag fyller en annan ölluktande alkoholserverare år. Hans ålder är dock halvt okänd men det är väl kring min ålder (eller något äldre, who knows?). 

Det känns som jag kan skriva en halv novell om honom med aproliga anekdoter men det goda i mig undviker att berätta om när han i sömnen kissade på sin flickvän eller de overkliga spritutslag bara han kan få på halsen.

Hur som säger jag grattis till den bartender som näst efter min är den jag helst fastnar på en öde ö med.

Jag försökte förresten pimpa ut min ölstinkare för en helkväll i present men han tackade nej. Tyder det på mogenhet eller bara skitusel planering?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är väl visst några år yngre my darling.... hur många gånger han än fyller så förblir han alltid yngre än dig. So it is!

2009-02-19 @ 09:08:55
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0