Igår, när jag var stor.... roligt.

Idag är livet som vanligt igen - inget mer vuxenliv utan 80 cm monster som rycker glasögonen av mig eller fridfulla ensamma toalettbesök.
Det var som att kliva in i årets deja vu-upplevelse att vara tillbaka på jobbet igår, inte mycket har förändrats men det menar jag i största positiva bemärkelse - alla kollegor var fortfarande underbara, ingen satt på det kontor de brukar (precis som vanligt) och kaffet var godare i termosen än maskinen. Ska ringa till kommunen och annonsera min bristfälliga vuxenkontakt så dagisplats snarast ramlar på och livet i uniform kan börja.

Kvällen här hemma blev kaotisk men det hade jag räknat med... (ler dock stort av minnet)

Livet på landet är kylslaget, utanför dörren bor Nordpolen och jag tror inte ens brevlådan blir besökt trots att det brukar vara dagens höjdpunkt. Mitt näshår fryser till bara av tanken att gå ut.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, idag kan inte ens jag komma och tömma den! Vi längtar tills du är back, vår lilla crazy :-)

2009-02-11 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0