jag skulle vilja premum... prenur.. premune..

Jag  tycker prenumerationer är en vardagslyx. När jag flyttade hit ut till ingemansland skickade jag samma dag in en prenumeration på Living för att kunna drömma mig bort om det forna ljuva livet i flicklägenheten med stil och lull och den har jag förnyat ett par år nu. Ifjol fick jag ett år av Mama av min svåger och likaså den har jag fortsatt med. I julkalpp i år kunde Bonden välja från en lista av olika klappar men det enda vi hittade av hyfsat intresse (mitt) var 4 nummer av Elle Interiör så det fick bli det.

Nu ligger de här, mina glossy magasin, utan tid att ens ögna igenom dem och med kletiga barnahänder har samtliga reklamsidor med bebisar rivits ur.

Är det lyx eller bara ett dåligt sätt att recycla?

Kommentarer
Postat av: Anna

Lyxhustru minsann.

Flukta i dina inredningstidningar medan du kan...snart står du i skåpet bakom toaletten och förbannar dig över att din fyrkantsnyckel är för klumpig och ps-nyckeln för liten...;P

2009-02-13 @ 10:38:42
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lyxhustru minsann.

Flukta i dina inredningstidningar medan du kan...snart står du i skåpet bakom toaletten och förbannar dig över att din fyrkantsnyckel är för klumpig och ps-nyckeln för liten...;P

2009-02-13 @ 10:39:00
Postat av: Oj

inte meningen och tjata....det råkade bara eka lite här på tass....

2009-02-13 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0