Kul att ses

Igår hittade jag Loglady i världens mecka (Birsta). Hon såg oförskämt fräsch ut för att plugga, ha småbarn samt bo i Timrå.
Min besvikelse var stor eftersom jag själv såg ut som ett normalvrak och satt på McD med en gigantisk portion kolhydrater, när man träffar nån för första gången vill man ju göra gott intryck men där falerade jag stort. Hur som var hon så där trevlig jag föreställt mig och det kändes som vi känner varandra mer än bara i cyberrymden.

Nu ska jag jobba på nunan utifall fler okända, kända ansikten dyker upp i mitt liv idag.

Kommentarer
Postat av: Loggan

Hahhahahhaaa, men ge dig! Det var DU som såg oförskämt fräsch ut, märks att du är hemmamamma :) verkligen jätteskoj att träffa dig i "verkligheten", måste göras om under mer kontrollerade former :P

2009-02-21 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0